| Jaar | Kwalifikasie | Universiteit | |
|---|---|---|---|
| 2023 | Sertifikaat | Wêreldbeskouingleer | Aros |
| 2023 | Sertifikaat | Digitale Onderrig en leer noodsaaklikhede | Eiffelcorp |
| 2023 | Sertifikaat | Wetenskap en Geloof | Aros |
| 2022 | M.Ed. | Onderwys vir spesiale behoeftes | Noordwes-Universiteit |
| 2015 | Sertifikaat | Christelike normatiewe onderwys | ICO |
| 2014 | B.Ed. Hons. | Leerderondersteuning | Noordwes-Universiteit |
| 2014 | Sertifikaat | Amanuensis | Ander |
| 2013 | B.Ed. | Intermediêre en Senior Fase | Noordwes-Universiteit |
| 2013 | Sertifikaat | Geakkrediteerde Assessor | Noordwes-Universiteit |
| Jaar | Titel | Publikasie of uitgewer |
|---|---|---|
| 2025 | Early Childhood Professional Development: An African Perspective | Juta |
| 2024 | A road map for teacher well-being: empowering student-teachers to thrive in South African Schools | Journal of Educational Studies (JES) |
| 2024 | Leer in die 21ste eeu | Fontein Uitgewery |
| 2024 | Die bevordering van emosionele welstand van die LSOB-onderwyser: ’n deelnemende- aksienavorsing-benadering | LitNet |
| Datum | Title | Geleentheid |
|---|---|---|
| 2025-01-19 | EASA 2025: Learning on the rising tides: Inspirational approaches to education, creativity, harmonious collaboration, and deeper social connections | Sun City Resort, Sun City |
| 2024-11-07 | COMBER International Conference | Potchefstroom |
| 2023-06-26 | Lewer referaat by die JES kongres. Die titel is: "A road map for teacher well-being: empowering student-teachers to thrive in South African Schools." | Skukuza |
| Instansie | Vakgebied | Aantal Jare |
|---|---|---|
| AROS | Lewensvaardighede | 1 |
| AROS | Assessering | 5 |
| AROS | Opvoedkundige Sielkunde | 5 |
| Jaar | Modulekode | Modulenaam |
|---|---|---|
| 2025 | ASSE213 | Assessering |
| 2025 | OPVS223 | Opvoedkundige Sielkunde 2B |
| 2025 | OPVS411 | Opvoedkundige Sielkunde 4 |
| 2025 | LOND422 | Leerderondersteuning 4 |
| 2025 | AFRL111 | Afrikaans Lees |
| 2025 | ENGR121 | Engelse Lees |
| 2025 | TEOR121 | Teoretiese Raamwerk vir OPVS (Filosofie van die Opvoedkunde en Onderwysteorieë in Perspektief) |
| 2025 | AFRL112 | Afrikaans Lees |
| 2025 | PNAV631 | Opvoedkundige Navorsing |
| 2025 | NAVS611 | Inleiding tot Opvoedkundige Navorsing |
| Beroep | Instansie | Vanaf | Tot |
|---|---|---|---|
| Onderwyser | Unica Skool vir Outisme | 2019 | 2020 |
| Onderwyser | Prospectus Novus Skool | 2017 | 2019 |
| Deeltydse Dosent | AROS | 2016 | 2017 |
| Onderwyser | Gereformeerde skool Dirk Postma | 2015 | 2016 |
| Akademiese Assisstent (Deeltyds) | AROS | 2015 | 2015 |
| Buitemerker | AROS | 2012 | 2018 |